Recenzie (1 071)
Elektronický labyrint THX 1138 4EB (1967) (študentský film)
Útěk z Elektronického labyrintu, kdy celých patnáct minut nás doprovází pípání a spousta vyslovených i napsaných čísel. Na svoji dobu zajímavé, na studenta i povedené, ale negradující a trochu nudné.
Městečko South Park: Říše fantazie (2008)
Svojí délkou tak akorát. Výborný námět, kdy střety fantasy postav přivádějí záchvaty smíchu už jen sami o sobě. Potěšil návrat woodland critters" (hláška Jasona Vorheese: "Nechtěl bych potkat kluka, který vymyslel tyhle potvory.") a různé odkazy na filmy jako Stargate, Saving Private Ryan, Lord Of The Rings a další. Sráží to akorát později už zbytečně natahovaná zápletka se sucking Cartman's balls.
Penelope (2006)
Spíše bych tomu měl dát 4*, ale zkrátka mi to pozvedlo náladu a svým způsobem i pohltilo, což by se třeba v jiném rozpoložení nestalo. Sympatické vizuální ztvárnění a kouzelná Christina Ricci i James McAvoy. 8,5/10
Česko - Slovenská SuperStar (2009) (relácia)
Za zábavný první díl, kdy se člověk baví nad lidma, co si myslí, že umí zpívat. A za Martu Jandovou. O další díly nezájem, ty už jsou odpad.
Nebeští jezdci (2008)
Vizuálně překrásné, kdy jednodušší 2D postavy se pohybují v propracovaném 3D prostředí a letadla a letecké bitvy jsou CGI a vůbec ten kontrast neruší. Dějovost je zde velmi volná, žádné zvraty nebo vygradované scény, ale Mamoru Oshii prostě dokáže vykreslit nádhernou atmosféru s výrazným přispěním hudby od svého dvorního skladatele Kenji Kawaie. Otázky proč se válka vede, kdo jsou letci Kildren jsou zodpovězeny, ale člověk musí dávat velmi dobrý pozor v dialozích a určitých scénách. P.S. nechat dojet titulky až do konce.
Nehanební bastardi (2009)
Pod Civalův komentář bych se mohl podepsat. Snad jen, že to hodnotím o kousíček výš 60%, hlavně díky závěrečné kapitole. Bez ní, by to bylo špatné. Takže je to vlastně na stejné úrovni jako Death Proof.
Únos vlaku 1 2 3 (2009)
Scottova dravá režie udržuje diváka v pozornosti, tak ty 2 hodiny utekly aniž bych se u dialogového filmu moc nudil. Akce kromě jedné bouračky a pár výstřelů zde není. Travolta je hustý magor a Washington takový ten nudný týpek co čekáte, že bude u mikrofonu. Několik dobrých hlášek, ale klasický scénář s pár klišoidními a patetickými scénami. Potěšil eRkový rating, i když ten film by se bez něho klidně obešel. Solidní průměr na 6/10.
Generation Kill (2008) (seriál)
US Army táhne Irákem a dělá jednu chybu za druhou. Dokonale realistické a snad i pravdivé. Pro ty co čekají akci, tak ji zde není mnoho, ale je výborně realisticky natočená a vystihuje ji hláška přímo jedné z postav :"This is not the Black Hawk Down shit!"
The Horribly Slow Murderer with the Extremely Inefficient Weapon (2008)
Patrně nejděsivější vražda na filmovém plátně: Umlácení čajovou lžičkou v průběhu několika let.
Parfum: Príbeh vraha (2006)
Škoda toho nadpřirozeného konce. Do té doby to bylo vynikající. A u toho hromadného sexu se člověk zkrátka musí uchechtnout, i když to asi nebyl tvůrčí záměr.