Recenzie (56)
Pustatina (2006)
Celkem předvídatelný film. Podle mě až moc šablonovitý. Bezúčelné násilí ale né přehnané.
Pekné svinstvo (2002)
Poutavý příběh. Skvělé herecké výkony. Trochu surovosti nikdy není naškodu.
Dracula 2: Vzkriesenie (2003)
Blbost. Absolutní.
Magical Mystery Tour (1967) (TV film)
Výborný film, trochu stylem Monty Pythonů... že by vliv George?
Madagaskar (2005)
3* za trsající lemury
Vec (1982)
Skvělý horror, který má všechno, co správný horor má mít. Myšlenku, napětí a nejasný konec.
Demolátor (1993)
Antiutopie jak vyšitá, proložená drsnejma kecama a super vtipama.
Dogville (2003)
Super zajímavá forma, dobrý příběh a skvělé herecké výkony.
Ak sa nahneváme, budeme zlí (1974)
Jeden z mých nejoblíbenějších filmů vůbec. Nejlepší výkony Buda Spencera a Terence Hilla.
Fontána (2006)
Skvělý scénář, dokonalá režie, perfektní příběh úchvatná kamera. Hugh Jackman se svojí role zhostil na jedničku. Bohužel pro složitost a přílišnou symboličnost a nepřehlednost příběhu často odsuzovaný a nepochopený film.