Posledné recenzie (11)
Saltburn (2023)
Začíná to jako Čistá duše (fakt jsem myslel, že ten jeho kamarád matematik není skutečnej), pokračuje to jako Get out, pak je z toho pan Ripley a končí to jako převrácenej Hercule Poirot. To vše velmi stylově natočeno, ale čekal jsem o hodně víc.
Zabiják (2023)
Režijně skvělé, herci dobří, těch pár dialogů, co tam je, je taky v pohodě. Přesto jsem byl zklamán. Čekal jsem vhled do psychiky metodického asketického zabijáka. To jsem ovšem dostal jen v prologu, který se mi líbil nejvíc z celého filmu. Zbytek je už jen stokrát ohraná cesta za pomstou. Celou dobu jsem čekal, že přijde ještě nějaký zvrat, že to není tak jednoduché, že jde o něco jiného... nepřišel. A tak přišlo zklamání.
The King's Man: Prvá misia (2021)
Stejně jako v původním filmu nebylo jasné, jestli Vaughn oslavuje snobství nebo jestli se mu vysmívá. Tady navíc ještě nebylo jasné, proč bychom měli hlavním postavám fandit. Herecky fajn a potěšila ta spousta historických velikonočních vajec, i když to byla slátanina.