Recenzie (56)
Tropická búrka (2008)
Škoda nevyužitého J. Blacka, přesto 5*. Dlouho jsem se tak nebavil
Team America: Svetový policajt (2004)
Dobrá legrace, plno narážek a vtipných situací. Skvělý nápad s loutkami. Škoda zvracecí scény.
Dokonalý trik (2006)
Skvěle vykonstruovaný příběh! Dokonalá pointa, dobrá kamera, úchvatná scéna.
Bathory (2008)
Výborná kamera, dobré davové scény, skvělá bojová choreografie, poutavý příběh. Interiéry, exteriéry, postavy a jejich obsazení skvělé!
Indiana Jones a posledná krížová výprava (1989)
Sean Connery válí. Sice tu není moje oblíbená scéna se zastřeleným arabským šermířem na tržišti, ale nej díl ze série.
Asterix a prekvapenie pre Cézara (1985)
Nejlepší z celé série.
Niekto to rád blond (2004)
Kupodivu jsem se celkem dobře bavil.
Žebrácká opera (1991)
Výborná hra, která ale převedením do filmu (jako téměř každá hra) ztrácí na expresivitě a kouzle. Ovšem, je tu výborné herecké obsazení, takže zaslouženě 4 hvězdy
Gomez a Tavaréz (2003)
Tenhle film mi sedl přesně. Takoví daleko lepší Bad boys. Francouzští Bad boys.
Čierna mačka, biely kocúr (1998)
Výborný kousek. Vřele doporučuju. Exkurze do mentality východu.