Recenzie (390)
Prefíkaná banda (2004) (seriál)
Anglický humor moc nemusím, ale tento seriál je opravdu velmi zajmaví
Robin Hood (2006) (seriál)
Nasmejete se podivate se na pekne obleceni(ktere se v te dobe nenosilo) a pokochate se pohledem na pekne lidi
Dračie srdce (1996)
Pěkný příběh, s nádherným koncem korunovaný nejlepším drakem, jaký se doposud ve filmu vyskytl.
Skrotená hora (2005)
Nejromantičtější film jaký jsem kdy viděla (ano viděla sem Titanic). I když při jedný scéně jsem musela odvrátit pohled.
Eragon (2006)
Dávám hvězdičku za safiru, která kdyby byla v kvalitnějším fimu tak jich dostane klidně i pět
Leví kráľ (1994)
Nádherná pohádka, s krásnou animací, pěknýmy písněmi a úžasnými postavami
Dr. Dolittle (1998)
tento film jsem poprvé viděla když mi bylo deset a pamatuji si že se mi strašně líbil a právě proto mu dávám čtyři hvězdičky, protože tento film je pro děti a ty by ho měli také hodnotit
Hrozba z temnoty (2005) (seriál)
Na horory se moc nedívám - nebaví mě a nudím se u nich a avětšinou se ani nebojím, ale u toho seriálu jsem kolikrát opravdu po.raná strachy.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Tento seriál je jako suchi -buď ho milujete nebo nesnášíte- nic mezi. A já se hrdě hlásím k jeho milovníkům.
Nožnicovoruký Edward (1990)
Jak mam hodnotit film ktery miluju odjakziva?