Recenzie (390)
Juno: Nezrelá na dieťa (2007)
Nemám slov, úžasná vážná komedie.
Ďakujeme, že fajčíte (2005)
Po povedeném originálním příběhu přišel až moc tuctovej a okoukanej konec.
Šňup (2002)
Sotva film začal, začala jsem se sama sebe ptát, jestli jsem si náhodou něco nepíchla než sem ho zapla. Když sem nabyla dojmu, že asi ne, začala jsem přemýšlet, jestli jsem si nevařila čajíček z houbiček či si nevykouřila dýmku míru, ale došla jsem k názoru, že též asi ne. Pokuď chcete poznat jaký to je být "sjetej" a přitom to nezkoušet s ryzikem vedlejších účinků, určitě si pusťte tento film.
Predvianočná nočná mora (1993)
Kouzelná pohádka s krásnými postavičkami a úžasnou muzikou Dannyho Elfmana. Krásná pohádka, kterou si uzijete at je vam 5 nebo 50.
Temný rytier (2008)
Nechápu jak je možné, že stále žiji - několikrát během filmu jsem zjistila, že zapomínám dýchat a dochází mi dech, ale na nádech prostě kolikrát nebyl čas.
Na ex! (2006)
První film, který jsem vypla po pár minutách a to vydržím(obzvlášť ve filmu) opravdu hodně.
Indiana Jones a Kráľovstvo krištáľovej lebky (2008)
Na původním Indiana Jonesovy jsem víceméně vyrostla a tak sem si pochopitelně nemohla nechat ujít ani pokračování. Když jsem vcházela do sálu tak jsem měla strach, že tento jediný díl celou sérii zkazí a po přečtení protichůdných recenzí jsem byla velmi zvědavá jak se bude film líbit mě. A musím konstatovat, že nezklamal. Až na atomový výbuch a pár scén ke konci filmu(které mi připoměli druhou Mumii) jsem nebyla zklamána a film jsem si užila. Indi se vrátil.
Mrtví jako já (2003) (seriál)
serial plny simpatickeho, cerneho humoru
Čarodejnice (1998) (seriál)
Snizuji hodnoceni ty posledni dily jsou opravdu hrozny
V tom dome straší (2006)
Než jsem viděla tento film, tak jsem zhlédla docela dost hororů, ale toto byl první a doposud jediný u kterého jsem se bála.