Recenzie (2 022)
Paríž, milujem ťa (2006)
niektoré poviedky boli skvelé no iné zase nudné a nevhodné, ale keďže tie skvelé sa mi veľmi páčili prikláňam sa k lepšiemu hodnoteniu 7-7,5/10
Ghost Rider 2 (2011)
neviem čo povedať no pekné by to zrejme asi nebolo, takže 2/10 a aj to som možno príliš štedrý...
Herkules (1997)
veľmi príjemná rozprávka...pamätal som si ju z detstva no musel som si ju pozrieť ešte raz..vtipné, svižné a spievajúce múzy boli bezchybné =D
Snehulienka (2012)
infantilný, otravný a nudný film...iba pár scén bolo že vyslovene vtipných inak celkom suché...a oceniť by sa patrilo aj kostýmovú stránku...no a záverom to len zaklincovali!...takže takých 4-5/10
Muž na hrane (2012)
celkovo ma film neurazil, takže taký priemer možno ľahší nadpriemer no bolo tam dosť takých scén kedy sa človek chytí za hlavu so slovami wtf?! logika tomu neraz chýbala a scenár bol nie moc vydarený a klišé-u sa samozrejme moc nedarilo vyhýbať...americká fantázia (či skôr fantazmagória) tu pracuje na plno =D
Mamy na Mars (2011)
no tak ono námet ani nebol veľmi zlý ale realizácia na grcanie...jak to že všetky postavičky museli vyzerať jak poopičné hovno, fuj ble proste vizuálna stránka bola otrasná na to že mali rozpočet $150 mil. a zároveň kvalitná nuda pretože dialógy boli o veľkom ničom až na pár (2-4) vydarených hlášok...no čo už...2/10
Odtiaľto až na večnosť (1953)
ani neviem čo by som k tomu mal povedať ale proste veľmi sa mi to páčilo :) 8,5-9/10
Vykúpenie z väzenia (2008)
bol to naozaj zaujímavý a pútavý film ktorý určite dopozeráte dokonca...možno nie originálny námet, niektoré scény mi pripadali absurdné, iné zase utopistické ale celé stojí to na hercoch a tí sú bezchybní (Dorff, Kilmer, Perrineau)...veľmi uveriteľný film :)
Šialený Max a Dóm hromu (1985)
55-60% ... je tu už očividná stopa americkej sračkovej kinematografie, Tina Turner teda zabila =D ... ta finálna naháňačka ďaleko zaostávala za tou výbušnou, napätou a krvavou naháňačkou z dvojky a celkovo zase tomu občas chýbala logika ale dalo sa to pozerať
Nickyho rodina (2011)
po filmovej stránke by hodnotenie nebolo nejaké vysoké ale pozitívne stále určite áno(prišlo mi to občas také nesúrodé a tie hrané scény mi prišli úplne ale úplne zbytočné), avšak po príbehovej stránke ma veľmi zaujal...dokumentárny film nabitý silnými emóciami a slzy sa ronili...sir Nicholas Winton bol teda pán Človek!!!