Recenzie (76)
Sherlock Holmes: Hra tieňov (2011)
Guy Ritchie to pěkne posral! Debil...
Vykrutasy (2011)
Pohodový film na víkendový večer :)
V perine (2011)
Hrozný kýč...
Rýchlo a zbesilo 5 (2011)
Dialogy a zápletka jsou hrozné, ale když se zavrtáte do sedačky a jen se kocháte akční jízdou, jaká tu dlouho nebyla, budete spokojeni, možná i víc než to. Pro poslední díl trošku přidat na scénáři a bude to parádní akční sci-fi komedie.
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Tak jiné a tak úžasné!!! Drsná ale úderná zábava a ani chvíle nudy - já chci další díly!!!!!
Italský hřebec (1970)
Na to se vážně nedá dívat!!!
Vše, co jste kdy chtěli vědět o cestování v čase (2009)
Hodně příjemné překvapení, parádní britský humor. Původně jsme si tento film pustili ve škole, jen abychom zabili čas, ale trefili jsme se velice dobře. :)
Twilight Saga: Zatmenie (2010)
Na to se fakt NEDÁ dívat....
True (2004)
Jen né česky prosím!!
Pevné puto (2009)
Jediný problém mám s tím koncem. Jinak v celku zajímavý film se slušnou atosférou. :)