Recenzie (399)
Bean: Najväčšia filmová katastrofa (1997)
Nebudu zapírat..chčil jsem smíchy. Atkinson je prostě borec, protože z jinak sterilního filmu udělal vynikající komedii. Zapomeňte na všechno a soustřeďte se jenom na Beana - a budete nadšeni. Všechno ostatní prostě ignorujte.
Hviezdna brána: Atlantída (2004) (seriál)
Kvalitativně nejlepší SG seriál. Oproti SG-1 méně natahované, oproti SGU..hm..to snad ani nejde srovnat.
Správcovia osudu (2011)
Popravdě řečeno, čekal jsem něco úplně jiného. Čekal jsem víc sci-fi/thriller a míň romantiky. Taky jsem čekal jiný děj, jiné prostředí. A taky jsem čekal lepší herecký výkon Matta Damona.
Ženy z rodu Gilmorovcov (2000) (seriál)
Naprosto nereálné situace, naprosto nereálné dialogy, naprosto nereálné všechno. Pochybuju, že někteří lidé mezi sebou vedou tak hrozně inteligentní a sofistikované debaty. Gilmorky jsou zkrátka až příliš perfekcionistický seriál, ale! Lauren je prostě kus..
Anjelská tvár (2001)
Dlouho očekávané znásilnění diváka. A rozum padá, padá, padá a padá do temnoty.
Múmia: Hrob dračieho cisára (2008)
Velká, převelká škoda absence Rachel. Také kvalitativní úrovně klesla, pořád je to ale slušné dobrodružné béčko.
Úsvit mŕtvych (2004)
Nevidět Walking dead dřív, dal bych možná i 4 hvězdičky.
Hospoda (1996) (seriál)
Příšerné, trapné, nechutné..zbytečné.
Paul (2011)
Sprostý, hrubý, egoistický, neuvěřitelně arogantní a hlavně - roztomilý - IT a dva debilové = Paul.
Šialenci na snowboardoch (2001)
Ach můj Bože..!