Posledné recenzie (98)
Thor: Láska a hrom (2022)
ó Bóže, tohle je naprostá facka do obličeje každému uvědomělému člověku. Takový průjem, který bych byl ochotný přijmout od bratrů Wayanových, ne v MCU. Waititi dokazuje, že umí akorát prodat na překvapení, to co fungovalo v předchozím Thorovy, je tady ždímáno do naprosto trapných situací a scén. Každá scéna zakončena rádoby vtipem, který v 98% případů je naprosto mrzký, přetahovaný bs. Žalostný CGI, scénář, výprava, naprosto asi tak všechno. Milostný trojúhelník mezi kladivem, sekerou a Thorem považuji za ultimátní bizár a jen to poukazuje na úpadek MCU ve 4. fázi. Dávám jednu hvězdu za Christiana Balea, který jako jediný přišel natáčet film, ne na divadelní představení v mateřské školce.
Demon Slayer: Kimetsu No Yaiba - To the Swordsmith Village (2023)
Pokud člověk věděl, o co se jedná, nemůže být nikterak překvapen. Od začátku to bylo oznamováno, že se jedná o 2 poslední díly z předchozí série a jeden nový, ne o film ve stylu Mugen trainu. Já jsem spokojen. Konečně jsme se dočkali doby, kdy vidíte v kině anime. Pár let zpátky naprosto nemyslitelné. Konečný fight, naprosto vizuální orgasmus od Ufotablu, nový díl pomalý slabý úvod, stejně jako předchozí série. Hvězda dolu za to, že to nebylo pořádně sestříhané. Nepotřebuju v kině vidět 3x titulky, 3x recap toho co jsem viděl 5 minut zpátky. Ale jinak spokojenost a jen více tohoto žánru do kin.
Top Gear USA (2010) (relácia)
Historie se opakuje aneb amíci opět přebírají britský pořad. Vzpomeňme na Red dwarfa, stejná situace nastala i teď. Ubohé, trapné bez špetky humoru.