Recenzie (104)
Happy Tree Friends (2006) (seriál)
Hezká odreagovačka, místní komentátoři tento seriál odsuzují, protože není pro děti, problémem je, že pro děti nebyl ani stvořen, jen ten vzhled připomíná dětský pořad. Jinak miluji kontrast dětského vzhledu a morbidního děje, definice mistrovského díla, jakožto sociopat můžu pouze doporučit.
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Soustřeďme se nyní pouze na myšlenku tohoto anime, je morální vymýtit veškerý zločin jen tím, že veškeré recidivisti a zločince jednoduše zavraždíme? Pomůže to společnosti a jak moc velká utopie to je? A co se stane s moderní společností po té, co docílíme cíle? Bude ještě stále stejná? Jak moc nezodpovědné je svěřit takovýto zápisník do rukou jakéhokoliv jedince? Tyto otázky ponechám nezodpovězené.
Titanic (1997)
Eyes blue like the Atlantic and I'm going down like the Titanic.
Show Ellen DeGeneresové (2003) (relácia)
To, že Ellen dala v její show 20 000 dollarů TEHDĚJŠÍMU NEJBOHATŠÍMU ČLOVĚKU NA POJEBANÝ PLANETĚ poukazuje na celkovou inteligenci této show.
Jurassic Games (2018)
Předvídatelný děj, strašné vizuální efekty a navíc to dávali na Prima Cool po desátý hodině, stejně jsem si dovolil udělit tomuto filmu dvě hvězdičky.. Bylo to za snahu? Pobavil mě tento film? A nebo se mi v hloubi duše vlastně celkem líbil? To zůstane navždy tajemstvím.
Týden podle Jaromíra Soukupa (2018) (relácia)
NEJOBJEKTIVNĚJŠÍ ZPRAVODAJSTVÍ V CELÉ REPUBLICE! Pan Soukup, to je ten kluk, jehož rodiče pravděpodobně neuznávali logopedii vám ironicky, vtipně a nestranně s občasnými záseky odvypráví události uplynulého týdne! No, kdo by si nedal říct?
Avicii - Levels (2011) (hudobný videoklip)
hudební stránku hodnotit nehodlám, kdo jsem já abych soudil? Videoklip jest ale odporností.
Simpsonovci - How I Wet Your Mother (2012) (epizóda)
Ano, vidím zde paralelu na Počátek, ale je to prezentováno v tak nudné, sračkovité podobě jakou dokáží vytvořit jen a pouze novodobí Simpsonovi.
Trainspotting (1996)
Naprosto chápu brilanci a oblíbenost tohoto filmu, ale občas jsem se zasraně nudil.
Scarface (1983)
"You know what capitalism is? Getting fucked!" pakliže budeme mluvit o filmech, které pojednávají o rozkvětu a pádu gangstera Scarface, z roku 1983 samozřejmě, pro mě vždy bude jedničkou. Vždyť přece každý anarchysta by chtěl být jako Tony Montana ( ͡° ͜ʖ ͡°)