Recenzie (48)
Král psanec (2018)
Haha, prej statečný srdce 2.
UFC 300 (2024) (relácia)
Holloway vs Goathje & Procházka vs Rakic. Naprosta bomba.
Game Story (2024) (seriál)
Jako mohlo to bejt skvely, ale za ty radoby vtipny strihy by potreboval nekdo zaskrtit.
Prípady 1. oddelenia - Fantom z Jižáku (2014) (epizóda)
84%? Koukame na stejnej serial?
Mission: Impossible Odplata - Prvá časť (2023)
Do plnejch
Nejdrsnější věznice světa - Česká republika: Pervitinové vězení (2023) (epizóda)
Naprosto o nicem, hodne velka nuda.
Silo - Relikvia (2023) (epizóda)
Po plytkém 5. dílu jsem udělal skvělou věc. Vzal jsem do ruky knihu a za pár dnů ji jedním hltem přečetl. Fakt pecka. K seriálu jsem se nicméně vrátil, ale 6. díl se začíná rozcházet s knihou už dost a teď nevím, kam se hodlá vměstnat celý další děj. Že by 2. série? Shit...
Three-Body (2023) (seriál)
Viděl jsem 8 epizod a musel jsem skončit. Neuvěřitelně se to vleče. Podle mě těch 30 epizod ztvárňuje pouze první knihu (kterou jsem četl), což při jedné epizodě o cca 50 minutách dává neuvěřitelnou stopáž. Možná, ale opravdu možná se k tomu ještě někdy vrátím, tématika je velmi zajímavá. Za mě ***
Silo - Deň slobody (2023) (epizóda)
Bomba bomba, tohle jsem opravdu nečekal, Zatím jsem rád, že jsem se nepustil prvně do knižní předlohy.
Silo - Stroje (2023) (epizóda)
Trošku slabší než předchozí dvě epizody. Doufám, že se nenaplní mé obavy z klasického seriálového vývoje, kdy cca v polovině série přijde patos a natahování. Zatím mi to přijde podobné jako Last of Us, kdy první dva díly byly supr a pak to šlo rapidně z kopce.