Posledné recenzie (91)
James Bond: Spectre (2015)
Ploché, ploché, ploché a únavné. Úvodní mexická scéna je super, to je ale asi tak všechno, co za něco stojí. Od záporáka v podání Christopha Waltze jsem čekala mnohem víc než jen tlachala s bílou kočkou, jehož hlavní záporáctví spočívá v tom, že Bondovi řekne, že je strůjce veškerého jeho utrpení. Druhou polovinu filmu jsem co 10 minut koukala na hodinky, kdy už to skončí. Honičky bez nehod v prázdných římských ulicích (ne, vážně ani o půlnoci není vatikánské nádvoří liduprázdné!), pak 15 minut nuda nuda nuda, pak 10 minut děje, pak zase 15 minut usínáte. Od Bonda bych prostě - zejména po Skyfallu, který mě nadchnul - čekala mnohem víc. Celé to dráma je asi stejně záživné jako úvodní singl (jste někdo s to si vybavit hlavní melodii?)
Čas beznaděje (2014)
50th IFFKV Za mě jednoznačné zklamání. Nebýt Gereova výkonu, je to totální blbost, takhle aspoň dvě hvězdy. Hlavní hrdina je především samolibý a sebelitující blb. Jestli to mělo být o tom, že chlastá, tak to tam zase tak není (na káry tam není ani jednou)
Fúsi (2015)
50th IFFKV Miluju severské a obzvlášť islandské filmy. A dvakrát ty o looserech. Fúsi je pro mě to, čím před dvěma lety Henrik nebo Mazel. Něžné, roztomilé a rozhodně ne s tím super happyendem, který by člověk možná čekal - a který by ve finále trochu zklamal a sundával body dolů.