Recenzie (113)
Bod zlomu (2015)
Jen hezké obrázky nestačí..
Na úteku (2015)
Fakt drsný.. Máte-li před cestou do Kambodže nebo někam tam, raději se tomuto snímku vyhněte. Anebo naopak? :)
Hrdinové: Znovuzrození (2015) (seriál)
Příšerné. Tak špatný casting se hned tak nevidí. Příliš mnoho nesympatických postav. Většina představitelů nových figur hraje velmi špatně. - A kde jsou Hrdinové?!
Kokuhaku (2010)
Depresivní. Film plný nešťastných a zlých postav..
Ona (2013)
Tolik osamění.. A tak ulítlé a nakonec tak blbé. Ale krásný hlas.. Ovšem, když si to pustíte podruhé, ale jen zvuk, jako rozhlasovou hru na pozadí, tak to konečně dává smysl a může to být i lahodné..
Dokonalý zmysel (2011)
Tak beznadějné.. A beze smyslu se lidstvo řítí...
Metro (2013)
Velmi dobře vystavěná a natočená sekvence havárie. Jen ten úplný závěr trochu slabý.. A do metra již nikdy více :)
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Naprostá blbost. Ztráta času.
Thor (2011)
Monumentálně Shakespearovské..
Zlodejka kníh (2013)
Škoda toho odbytého konce..