Obľúbené filmy (10)
Amadeus (1984)
Naprosto dokonalé..
Náš domov (2010)
Nebo (2002)
Výborný, úchvatný film. Dokonalá forma! Jen jsem měl trochu honičku s tím činem na počátku, kvůli kterému se to všechno děje..
Valmont (1989)
Paráda a krása rokoka :)
Tiger a drak (2000)
Vymedzený čas (2011)
Zoznámte sa, Joe Black (1998)
Bílá nemoc (1937)
Moc důležitý film. Musíte vidět..