Obľúbené seriály (10)
Hrdinovia (2006)
Výborné! Ale jen 1. série..
Dámský gambit (2020)
Nočný recepčný (2016)
Lahůdka!
1883 (2021)
★★★★★★★★★☆
Hra (2014)
OA (2016)
První díl vskutku lahůdka. Takhle parádně vystavěnou exposici, jsem již dlouho neviděl.
24 (2001)
Expanze (2015)
Kings (2009)
Nečetli jste Machiavelliho Vladaře? Nevadí, koukněte na Kings!