Recenzie (993)
Fortress: Pevnost strachu (1992)
Jak sa dej v hociktorom filme ocitne vo väzení tak je takmer vždy zaručená prča, nevynímajúc aj toto Gordonové vcelku podarené ďalšie sci-fi. Veľká filmová sláva to nie je ale Lambert nehral vôbec zle, a dej bavil. Dobré hlášky a krátka stopáž robia z filmu príjemní retro zážitok.
Predĺžený víkend (2013)
Film o vrahovi na úteku ktorý sa stal mužom na hodinu, žehlí, luxuje podlahu, a dokonca Vás naučí piecť, a o rozvedenej mamke ktorá už dlho nemala dotyk mužskej dlane a imponuje jej aj kriminálnik no a čo... veď to už dlho nemala. Synček robí iba neplechu a dotiahne nakoniec mamičkin vzťah takmer do krachu, aby v zápätí skončil sladkastým patetickým a predvídateľným happy endom. Už dlho som fakt nevidel lepšiu drámu... (2,5*)
Zimný príbeh (2014)
Dosť ukecané a veľmi predvídateľné romatické fantasy drama s nijak výnimočným príbehom ale zase skvelými hercami. Slabší priemer. (2,5*)
Útek (1972)
Podarené akčné krimi paradoxne pôsobiace veľmi naturálne a reálne až zaujímavo, s kopou vtipných scénok ale nie na toľko aby film degradovali. Skvelý McQueen ktorého výborne dopĺňa MacGraw, popri tom sada hercov ktorý zaujmú, pozerateľný nadpriemer. (3,5*)
Muž z inej hviezdy (1984)
Príjemná retro sci-fi romantika nečakane od Carpentiera, baví a určite zaujme stále aj dnes. (3,5*)
Vesmírni truckeri (1996)
Silno podhodnotené a nedocenené 90-siatkové sci-fičko ktoré obsahuje podarené triky, skvelé hlášky, zábavu a dobrú akciu. Sci-fi v štýle našliapnutého vesmírneho Mad maxu na palube s predátorom, s kabátom ladeným do designu piateho elementu.
Ulica Cloverfield 10 (2016)
85% filmu je psychologický thriller a zvyšných 15% záveru sa tvári ako sci-fi horror. Preklopenie týchto dvoch častí ktoré sa udeje pred koncom filmu bolo pre mňa najväčším nielen prekvapením ale aj zážitkom vo filme. Celý čas kolaborujem s myšlienkou či veriť tomu čo vidím alebo nie, aby ma na konci režisér hodil do inej dimenzie príbehu. Rozhodne zaujímavý snímok. (3,5*)
Robot Jox - Zápas robotů (1989)
Príjemná retro sci-fi Béčková pecka, ktorá má svoje čaro aj dnes, inšpirátor Del tora a pacific rimu je parádny.
Bestie (1988)
Veľmi zaujímavý vojnový film, miestami až presvedčivo pôsobiaci avšak v zápätí spadá stále a znova do akéhosi tv klišé žánru. Nízkorozpočet tu smrdí na sto honov, a monotónny dej celého filmu s nevýraznými hercami a štipkou naivity nebolo úplne to pravé. Pozornosť si ale rozhodne zaslúži, už aj z dôvodu natočenia snímku tak trocha z druhej strany vojny. ("Proafgánsky" vojnový film som veru ešte nevidel).
Toxický mstiteľ (1984)
Top shit C-éčko, ale niektoré scénky boli fakt nechutne vtipné... :)