Recenzie (76)
Zabiják (2023)
Lepší trojka...
Noční agent - Série 1 (2023) (séria)
3.5* taková lehce pohádka. Herecké výkony, až na hlavního hrdinu, sub-par.
Otec (2020)
Asi nejlepší drama za posledních minimálně deset let.
Médium (2022) (seriál)
Ze začátku to vypadlo moc dobře, ale po pár dílech jsme přestali koukat... Zbytečný seriál...
Silo (2023) (seriál)
Ač to je vlastně Bčko, dokázalo nás to vtáhnout do děje natolik, že jsme poslední tři epizody zkoukli zaráz. Po hodně dlouhé době dobrý scifi počin. Doufejme, že druhá season laťku zvedne, a ne jako to bývá obyčejně, sesadí. Krom Bčka, dávám hvězdu dolů i za očividný směr sociální spravedlnosti - většina chlapů byla buď slaboši, useful idioti nebo záporáci. Za to ženy byly povětšinou hrdinky, moudré ženy plné zkušenosti atd. Naštěstí to nebylo úplně přes čáru, byť viditelné...
Silo - Deň slobody (2023) (epizóda)
Prvních pár minut to vypadalo jako další trapné scifi Bčko, ale pak se to chytlo.
610 metrů nad zemí (2022)
Tuto hodinu a půl mi už nikdo nevrátí. Škoda
Avatar: Cesta vody (2022)
Hey bro, this movies sucks, cuz... SMH
Veľryba (2022)
Brendan dobrý, zbytek meh
Menu (2022)
4,5/5