Recenzie (29)
Pozor, děti si hrají (1989)
Kdo týhle kravině nedal odpad je divnej.
Kuky se vrací (2010)
Chtěla bych taky toho medvídka Kukyho :o) Moc pěkný film pro děti.
Nadměrné maličkosti - Případ mediálního trpaslíka (2004) (epizóda)
Trapný.
Avatar (2009)
Škoda nejlepší film to nejni.
Už zase skáčem cez kaluže (1970)
Asi mě to mělo rozbrečet, ale někam se to ztratilo.
Doghouse (2009)
Hrůza!
Transformers: Pomsta porazených (2009)
To je normálně trapný.
Nekromantik (1987)
Tohle jsem fakt nechtěla vidět!!! :-(
Hymna aneb Urfidlovačka (2000) (divadelný záznam)
Velmi pěkný představení. Je vidět, že to jde i bez Járy da Cimrmana.
Malý Rambo (2007)
Opravdu krásný a dojemný film, u kterého jsem na konci plakala. Nikdy bych tomu taky nevěřila že budu plakat u Ramba! :o)