Recenzie (543)
Karanténa (2008)
Neviem ako je na tom [Rec] , ale tu mi hrozne vadila kamera, chcelo to autenticitu v podobe digitálnej videokamery z blšieho trhu a nie vizuálny orgazmátor s cool temným filtrom.
Karate Kid (2010)
Nieje to až taká sračka, ale predsa KARATE kid o kung fu...
Karcoolka - Skutočný príbeh o Červenej čiapočke (2005)
Nesympatické postavičky, úplna absencia humoru plus odporná animácia, ktorá by už v ´95 bola na smiech(Toy Story).
Karneval duší (1962)
Nechápem prečo sa rímejkuju filmy ako napríklad Stopár s Rutgerom Hauerom, ktoré majú sotva 20 rokov a klenoty ako je tento(aspoň čo sa scenáru týka) zostávajú nepovšimnuté...tá kamera bola fakt hnusná.
Kasíno (1995)
Neviem v čom to bolo, že ma tento kult úplne obišiel.Gansgterky a k tomu s dvojkou de niro, pesci milujem ale toto ma vážne neskutočne nudilo.
Kat (2004)
Zásadným kameňom úrazu punishera a filmov jemu podobných, je to, že netušia čím chcú byť.Spočiatku sa to chce tváriť ako vážny šalát ala batman begings, lenže postupne sa tam začínaju objavovať absolútne off-topic postavy, ktoré sa tam ocitli akoby náhodou.Po režisérskej stránke kilometrové fopá, ktoré aspoň ako tak svoj účel splnilo...nikdy nedávajte takýto projekt začiatočníkovi!
Káva a cigarety (2003)
Absolútna oddychovka, ktorá sa hodí presne ku káve a cigarete.
Kde je Fred? (2006)
Neznášam nemecké komédie...fuh...a je to vonku.
Kiss Kiss Bang Bang (2005)
Odseknuté prsty, buzíci, ošťané mrtvoly, roboti, hlášky!...všetko čo by mala mať každá správna buddy movie :)
Kliatba bratov Grimmovcov (2005)
Na takýto vysoký rozpočet naozaj veľmi chudobný vizuál a pri rozprávkach býva zvykom, že práve vizuálna stránka vtiahne do deju...