Recenzie (1 427)
Moje bláznivé dvojča (2011)
Dobrá konina, nechápavě jsem vrtěl hlavou jakto, že se Pacino nechal ukecat.
Mission: Impossible II (2000)
Nejslabší díl z prozatím 4dílné série, který je tak jako každý díl nadupaný akcí až po okraj. A bílá holubice musela být x)
Hej, kamoš, kto tu varí? (2005)
Zas tak špatné to není, celý film jsem se bavil a to je oč tu běží:)
Zahulíme, uvidíme 3: Vianočná jazda (2011)
WaffleBot, NPH a to malé díťe byli nej, zprestření Vánoc.
Kúpili sme ZOO (2011)
Naprosto dokonalý doják! Vcelku furt to samé dokola, pořád na jedno brdo..ale tento film v sobě něco měl, netuším co to bylo :)
Mission: Impossible 4 (2011)
Pro mě absolutní akční meganálož, prosím ať Cruise pokračuje xD
Orol pristál (1976)
Caine, Sutherland a Duvall mě strhli až tak, že jsem jim fandil aby jim to vyšlo. Pěkné zfilmování jedné akce ze zoufalství.
Most pri Remagene (1969)
Co k tomu dodat? Opravdu povedený válečný film s výborným Robertem Vaughnem a George Segalem.
Interstella 5555: The 5tory of the 5ecret 5tar 5ystem (2003)
Pro mě dnes už legedární songy geniálního housového seskupení. Songy jako One more time, Digital love, Harder, better, faster, stronger můžu poslouchat pořád a pořád dokola, album Discovery bylo genitální, snad jejich nejlepší.
Hry o život (2012)
I přes všechny komplikace na začátku, kdy na plátně v kině svítil text, že z technických problémů se začátek filmu odkládá o půl hodiny a pustí nám začátek filmu, který půjde následující den, což byl John Carter...a poté ještě další hodina čekání, kdy nám promítač řekl, že se film musí znova nahrát, to potěší. Ale i přes všechny tyto trable jsem si film opravdu užil a bavil jsem se mezi těmi lolitkami co se mnou byly v kině. Jako Stmívání se může jít těžce zahrabat. Hunger Games mají spád, akci, náboj, charaktery, skvělý základ a náběh pro pokračování, neviděl bych problém. A komu se to bude líbít? Hlavně mladým lidem mezi, nejvíce asi těm mezi 13-19, prostě teenegerům a hlavně dívkám, která z nich by nechtěla být tou krásnou a odvážnou hlavní hrdinkou:) Jak říkám, žádný totální trhák ale řemeslné dílo, které kdyby bylo o něco kratší, tak třeba o 20min a krvavější (PG13že) mohlo by sklidit plný počet.