Recenzie (1 427)
Avengers: Pomstitelia (2012)
Nehorázná pařba plná vtipných hlášek a bombové akce v hlavní roli s Hulkem, letos mám jasno, víc cool film asi neuvidím! prostě nejzábavnější komixový nášup se vším všudy. Hlavně se vyhněte dabingu a 3D, stojí to za hovno!!!!! Toto hrdinské seskupení má koule, uvidíme jak odpoví DC Comics s Justice League of America...jestli vůbec...
Stíhači Red Tails (2012)
Za málo peněz hodně muziky, fandy válečných filmů rozhodně potěší každý takový filmek. Neměli to lehké kluci černí, ale ukázali zač je tomu loket.
Žraločí vody (2006)
Podobně laděné jako dokument Zátoka a také s jasným poselstvím, úžasný dokument, plný tvrdé pravdy.
Prci, prci, prcičky: Stretávka (2012)
STIFMAISTER is back xD prostě stará láska nerezaví! Komplet stará sestava se dala dohromady, včetně Sherminátora, plus překvapení těsně před koncem, neskutečně jsem se nasmál, už si nedokáži vzpomenout, kdy jsem se tak neskutečne bavil :)
Purpurové rieky (2000)
Od chvíle kdy dají síly dohromady Reno a Casel se to konečně rozjede.
Bojová loď (2012)
Fuck, fuck, to byla jízda! Netušil jsem, že jdu na film HALO. Je to blbina, ale mega zábavná blbina! Totální popkornová, nefalšovaná sci-fi jízda s ultimátně zábavným koncem, který by nezvládl lépe ani Casey kurva Rayback:)
Underworld: Prebudenie (2012)
Kate aka Selene se konečně vrátila k tomu co jí jde nejlépe, nakopávání zadků Lycanům, po jednodílové odmlce se opět zahalila do černého, uplého latexu a rozdávála rány jako Death Dealer :) Přesně to co jsem potřeboval.
Sherlock Holmes: Hra tieňov (2011)
Druhý díl neztratil nic z toho co měl jeho mladší bratříček a přidává ještě špetku zábavy navíc.
SEALS: S nasadením života (2012)
Pro mě lehký nadprůměr, akční scény stály fakt za to vydržet až do konce.
Ghost Rider 2 (2011)
Ten poloviční rozpočet je tam citelně znát, Cage a Elba se teda upsali opravdu ďáblu.