Recenzie (1 427)
Na hrane temnoty (2010)
Čekal jsem teda o hodně více od tohoto témátu, lehký nadprůměr na poli thrillerů. Gibson hraje jako obvykle výborně.
Protektor (2009)
Po velmi dlouhé době, už si ani nepamatuji, kdy jsem naposled viděl film z produkce ČR. Protektor mě zaujal svým tématem hned z traileru a nezklamal, výtečný film. Výborné herecké výkony a styl, kterým je film točen (vizuální zpracování) a na české poměry až hodně chytlavý hudební doprovod, to vše z něj dělá příjemné překvapení.
Moon (2009)
Po Districtu 9 další důkaz, že i za málo peněz se dá natočit kvalitní sci-fi.
Blízke stretnutie tretieho druhu (1977)
Výborná sci-fi od mistra Spielberga, dokázal uvěřitelně vytvořit iluzi o UFO. Viděl jsem pouze režisérský sestřih.
Crash (2004)
Škoda, že jsem se shlédnutím tohoto filmu tak otálel, už vím proč žískal Oskara.
Horúce pozdravy z Paríža (2010)
Travoltovi se snad na stará kolena začalo dařit, další film, který stojí a padá na jeho výkonu. Nadprůměrný akční film, který má rychlé tempo a spád.
Zúbková víla (2010)
Dwayne, Dwayne, k čemu se to v posledních letech upisuješ xD Příjemná rodinná komedie s rambem v hlavní roli.
Percy Jackson: Zlodej blesku (2010)
Další teenage fantasy pohádka, nic víc, nic míň.
Dvaja machri medzi nebom a peklom (1972)
Klasika této nerozlučné dvojky.
Nindža (2009)
Průměrné akční béčko, které se na začátku tvářilo poměrně nadějně ale potom upadlo, děj vcelku nezáživný a nudný, film zahraňují poměrně dobré bojové sekvence.