Recenzie (49)
Ptáčníkův syn (2019)
Skvělý film!
Rozvod (2016) (seriál)
No to je teda věc!
Le Mans '66 (2019)
Mimořádné!!!
Tri billboardy kúsok za Ebbingom (2017)
Výjimečný film!
Bouře duší (2019)
Výborný válečný film!
Osada - Epizoda 1 (2021) (epizóda)
Co se s tím Petrem Kolečkem stalo? Takový pecky dělal, jako Trpaslík, Most, a teď tohle? Dialogy tragický...
Hvězdy nad hlavou - Rozhodnutí (2021) (epizóda)
Kostková je příliš kladná hrdinka, až taková k neuvěření! Jinak herecké obsazení dobré. Seriál se bude hodit jako kulisa k domácím pracím...
Cesta do zatratenia (2002)
Dokonalá hudba! Hanks a Newman!!
Černobyl (2019) (seriál)
Jeden z nejlepších seriálu, co kdy byl natočen!
1. MISE - Hof a Hof (2021) (epizóda)
Věnovali jsme tomu prvních dvacet minut, ale víc už se nedalo vydržet! Copak se Modrý kód zase přejmenoval? A co ty fantastické dialogy? Jak je pod něčím podepsaná Lenka Hornova, tak to stojí za to!!!