Recenzie (492)
Posledná noc v Soho (2021)
být mladičká holka byl bych víc nadšený.. dobré, ale jiná cílovka a nemuselo to míchat tolik styl.. ono 60ky je jiný hudební a vizuální styl než Argentovi slavné giallo snímky na které to upomínalo... tak proč to nenarvat rovnou do té doby.. (já vím k Anglii by to nesedělo, ale takhle mixovat taky ne)
Cela (2000)
mohlo to být dobré ikdyž je scénář s nápadem, neoplývá nijak dobrými dialogy.. a hlavní je nosná vizuální stránka, která je nakonec nevytříbená a zbabraná všelijakou vizální teen kolážovitostí.. stačilo by aby to působilo víc v jednom celku jako dobré divadlo a míň jako kýč
Na love (1980)
neteče to snadno, ale je to aspoň divný
Vražda v Orient exprese (2017)
patetické a líbivé až za hranu vkusu.. (přitom detektivky od Christie mám rád) kdyby aspoň dialogy někde stáli za řeč
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
proč jste tu na Snydera tak zlý? Vždyť je ten film stejně nenápaditý a hloupý jako všechny marvelovky nebo disneyovky co jdou do kin.. které na csfd trhaj rekordy v pozitivním hodnocení.. asi máte velké očekávání když před 20 lety natočil dva obstojné filmy
Pete Davidson: Turbo Fonzarelli (2024) (relácia)
doteď mi byl nesympatický asi zrovna v usa frčel a viděl sem něco od něj co bylo marný.. 4,4 hvězdiček! SUPER
Chlapec a volavka (2023)
část ze začátku parádní
Fotři (2023)
napsaný na tělo bohužel nakonec celé polopatické jako ten fuj happy end .. vtipy chvílema fajn a situace s účou-na-pěst super, ale vlastně to vyleze takový laciný přitroublý a bez koulí jak ti zkušeně vysmívaní vykleštený woke běloši. .......a to Burra naprosto zbožňuju, ale i když dvě hodiny z patra mele v monday morning podcastu je to zábavnější a chytřejší (a s F is for family se tohle ani nedá srovnávat)
Viník (2021)
originál je daleko lepší
Král Syrohlav (1986)
ted jsem hltal skvelou povidku, a naprosto v bezvedomi, narazil jsem na csfd na to, ze sem film videl asi pred pul rokem, tyjo tak moc vedle, film jen priblbla groteska