Recenzie (390)
Ospalá diera (1999)
Co se mi líbí na Burtonových filmech, ve kterých obsazuje Johnnyho Deppa, je to, že je vám už během první minuty filmu jasné, že to režíroval on, protože Johnny vypadá ve všech snímcích podobně. A nemluvě o celkové atmosféře filmu - ponuré a temné prostředí. Pokud jde o Burtnovy filmy, tento je rozhodně jeden z těch lepších.
Rozchod! (2006)
Obyčejný film, u kterého zjistíte, že vypráví vlastně i o něčem z vašeho vztahu... děj není komplikovaný, ale nemůžu si pomoct, mám nutkání říct, že opravdu reálný.
Vôňa ženy (1992)
Moc příjemný film, přestože na mě působil dost depresivně.
Horizont udalosti (1997)
Horizont události určitě patří mezi kultovní horory, i když jeho kvalita není zrovna skvělá. Jenže i přes to mu jednoduše musí dát čtyři hvězdičky.
Griffinovci (1999) (seriál)
Ach ten odporný, upřímný humor... Zarážející, když jsem viděla první díl... mluvící a drzý mimino, úplně blbý manžel a děsně nešťastná manželka. Do toho přidejte psa, který chodí k psychiatrovi, kouří a cítí se beznadějný. To celý namalujte a dostanete se do dvoustovky nejlepších seriálů. Zvláštní, ale překvapivě uspokojivý :)
Žena na úteku (2002) (seriál)
Má to vůbec cenu komentovat?
Divoký anjel (1998) (seriál)
Ne! Ne! Ne! Už samotný jméno "Natalia Oreiro" je pro mě varování: "Zavři oči, vypni zvuk!"
Saw 5 (2008)
Opět dokonale vymyšlená "hra", u které vám její podstata dojde, až umíráte. Škoda jen, že nápadu neumí režie líp využít a nechá z toho udělat takovou ubohou kravinu.
Saw 4 (2007)
Ne, tohle už ne. I když předchozí tři díly bych si i byla schopná pustit znova, tohle už je jenom nechutná odpornost na druhou pro tupě čumící diváky. A navíc hrozně složitá.
Saw 3 (2006)
Komplikovaný, nechutný, zmatený. Ale ve výsledku zíráte na obrazovku a říkáte si - ten chlapík to měl geniálně promyšlený.