Posledné recenzie (34)
Fontána pre Zuzanu (1985)
I když nemám problém s jednoduchou tématikou romance teenagerů na sídlišti, víc než 3 hvězdy dát nemůžu. Film se často snaží vypadat umělecky, cool atp. Ale né vždy to funguje. Kolikrát to vypadá i trapně. Nemluvě o iritující hudbě, která se často absolutně nehodí ke scéně. Ale byly i fajn písničky. Nicméně film byl spíše zklamáním.
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Velmi povedené anime! Všechno je tak vybalancované. Vizuální požitek, výborné prostředí děje, zapletený příběh i s neobvyklou detektivkou. S přítelem jsme se při sledování také velmi nasmáli, a já se i rozplývala nad zakomponovanou romantikou. K tomu všemu velmi oceňuji, že se anime vůbec neštítí témat pro dospělé. Klidně bych toto anime doporučila těm, kteří žádné předtím neviděli, a to bych řekla jen o pár z těch všech, co jsem za ta léta viděla. A naprosto chápu velký hype okolo Deníků lékárnice, i v samotném Japonsku je tato série v předních příčkách. A Maomao je prostě kouzelná. Chytrá, vtipná, bystrá ale zároveň ulítlá.
Jízda (1994)
Začíná jaro a teplé dny, proto mě přemohla potřeba zhlédnout nějaký pohodový letní film. Nemohla jsem si vybrat lépe. Umělecky zpracovaný autentický snímek, který se ale dotýká hranic absurdity. Takové filmy miluji. Místy roztřesená kamera dodává divákovy blízkost a člověk se jen kochá a přemýšlí, že by se do některých situací k protagonistům velmi rád připojil.