Posledné recenzie (83)
Balthazar (2018) (seriál)
To je tak hloupoučké, až je to milé. Občas to vypadá, že scénář psala naivní, milá patnáctka. Jedna velká hromada klišéééé. Ohromení z blízkých záběrů z pitevního stolu se nekoná. Když v pilotovi oběť sedící u stolu zjevně zhluboka dýchá, to už by si jeden údivem ukroutil palici. Charisma Balthazara je silně přeceňované. Prosvištělo kolem mě a zapadlo do škatule s ostatníma frantíkama. Ani nevím, za co dvě hvězdy, snad za ten krásný byt, kde kudrnáč po večer bečí jak bulhar před výlohou.
Irský zázrak (2022)
Paráda! Florence Pugh jedinečná. A jelikož u mě je zázrak, že nad nějakým filmem přemýšlím i dva dny po shlédnutí, dávám za pět.
1899 (2022) (seriál)
Spojler-bojler!!! Blá blá blá...tak se snažili o záhadno a mystery náladu, až jim z toho vylezl jakýsi překombinovaný strčprstskrzkrk. Dokud nezačali všichni proskakovat portálama jak vypelichaný lev obručí, bylo to i záživné. Ale pak mačkátka a hejblátka, šic sem, šic tam. Líbilo se mi, že postavy mluvily svým rodným jazykem. I když to občas vypadalo, jak scéna z Muže z Acapulka s osmi překladateli a umírajícím agentem. No jsem zvědavá na druhou řadu. Snad nám poví, proč si každý prochází donekonečna svým osobním peklem. Jinak to bude muset vyšetřit největší borec, Bob Saint-Clare!!