Recenzie (122)
Šógun (2024) (seriál)
Až na neuspokojivý konec je to dramatický a dialogový masterpiece, a ještě samozřejmě skvělá kinematrografie. 9,5/10
Zbav nás zlého (2014)
Krimi + horor = Deliver Us from Evil. Dostal jsem více než jsem předpokládal. Scott Derrickson je jeden z mála, kdo rozumí hororům. Kéž by mu tato kondice vydržela u každého snímku. 7/10
Hry o život: Balada o hadoch a vtáčatkách (2023)
První dvě části měly kulervoucí tempo, bohužel 3 část byla úplně jiného žánru, především byla neskutečně zmatečná, že jste si ani nebyli jistí, jestli koukáte pořád na stejný film. Dávám 4* za nízké hodnocení, film si to nezaslouží, jen zmiňovaná 3 část.
Neporazitelný - Série 2 (2023) (séria)
Za mě hodně předvídatelný příběh.
Tak dobre, ako sa len dá (1997)
Velice lidský a upřímný film o lidech, který dokáže mnohokrát rozesmát. Jack Nicholson jako třešnička na dortu.
Nech svět světem (2023)
Velice poutavý snímek. Jak už je tady v komentářích několikrát řečeno, konec velmi kazí celkový dojem z filmu, akorát ta cesta k tomu odhalení je naprosto skvělá, především když neznáte žánr.
Loki (2021) (seriál)
Loki je to nejlepší, co marvel nabízí. 10/10
CODA (2021)
Komu se nelíbí tento film, není člověk. 10/10
Duchovia Inisherinu (2022)
Škoda toho konce, líbili se mi komediální vložky a nakonec to bylo velice smutné. Bohužel dnes je populární realistická tvorba. Jinak audiovizuálně moc povedené. 6/10
Spider-Man: Cez paralelné svety (2023)
Zasra*ý konec, kde je další díl!!! 10/10