Recenzie (13)
Mrazivá tajemství - Mimozemšťané (2017) (epizóda)
Nejslabší díl celé druhé série...
Moja krásna učiteľka (2011)
Kdyby tuhle dvojku hrál kdokoliv jinej, ani ne po polovině to vypnu... Takhle se mi to nakonec...i líbilo. :-)
Život a doba soudce A. K. - Patláci (2017) (epizóda)
Za mě zatím možná nejlepší díl druhé série! Skvělý Miroslav Hanuš, ani jeho parťák nezůstával příliš pozadu. Velmi vtipná epizoda! :-)
Temný Kraj (2017) (seriál)
Na tři hvězdy má tenhle seriál za mě bez problémů, čtvrtou dávám za to stádo ovcí, které tu rozdává podobným seriálům odpady už jen z principu...
Šťastný Nový rok (2011)
Pustil jsem si ten film jen díky tomu, že jsem byl zvědav na Jona Bon Joviho coby herce. A ze začátku jsem jen kroutil hlavou. Množství drobných a zdánlivě spolu nesouvisejících scének, pomalu mě to přestávalo bavit a přestával jsem tomu věnovat pozornost. Ale jak film začal postupně posouvat dopředu, fascinoval mě čím dál tím víc, až jsem se od toho nemohl odtrhnout. Nakonec se z toho vyklubal krásný novoroční film se spoustou milých okamžiků, které tu vyvolaly úsměv na rtech, tu po nich ukápla slza. S klidným svědomím dávám čtyři hvězdy. :-)
Bohouš (1968) (TV film)
Pětadvacet minut, atmosféra horské chaty, trojice skvělých herců a jeden bernardýn...proč se dnes všichni snaží dělat monstrózní projekty, když na pět hvězd stačí tak kouzelně málo? :-)
Dračia nevesta (2015)
Od začátku do konce jsem na tenhle film koukal s otevřenou pusou. Po vizuální stránce fantastická podívaná. Příběh mi chvílemi malinko unikal, ale i tak to byl pro mě výjimečný zážitek. Hodnotím jen velmi těsně pod pět hvězd.
Zlatovláska (1973) (TV film)
Ke krásné pohádce pro mě neodmyslitelně patří i krásné písničky. A to Zlatovláska do puntíku splňuje! Na tuhle pohádku se těším asi nejvíc ze všech každé Vánoce, ještě spolu s "černobílou" Popelkou. Jednoznačně pět hvězd!
Anjel Pána 2 (2016)
Právě jsme se vrátili z kina a musím říct, že mám trochu rozpolcené pocity. Základní mustr zůstal stejný jako v prvním díle, jen vše bylo zasazeno do jiného příběhu. Anděl s čertem zestárli o deset let, ale na ničem jim to neubralo. Nechyběly četné narážky a vtipy, kterým se lidé v kině včetně mě od srdce zasmáli. Na druhou stranu bylo tam pár pasáží, kdy jsem se skoro začínal nudit. Ale když dítě v řadě za vámi vášnivě vykřikne, ať si Polívku odnese čert, nemohla být pohádka špatná. :-) Sečteno a podtrženo pět hvězd, i když za mě mírně slabších než u jedničky.
Kosmo (2016) (seriál)
Píšou tu, že je to komedie. Takže by se u toho měl člověk asi smát. A dle vysokého hodnocení to tak zřejmě i bylo. Bohužel tenhle styl humoru asi nechápu. Vlastně ani nevím, za co jsem dal tolik hvězd. :.-)