Recenzie (61)
Rambo: Do pekla a naspäť (2008)
JATKA aneb ženy do kina nebrat...
Hotel Chevalier (2007)
Tento krátký předfilm Darjeelingu Limited mě zaujal více než samotný film. Záhadná minulost, jistá přítomnost a neznámá budoucnost dvou lidí v hotelovém pokoji na 13 minut bohatě vystačí. Osobně bych uvítal, kdyby Anderson natočil povídkový film složený z podobných minipříběhů, něco ve stylu Jarmusche a jeho Kafe a cigára.
Darjeeling s ručením obmedzeným (2007)
Andersonův filmový rukopis je výrazný a rozeznatelný od kohokoliv jiného, i jeho Darjeeling nepostrádá poetiku, barevnou stylizaci a podivínskost postav, na kterou jsme již zvyklí, leč pro mě bohužel chybí větší dramatičnost. Film je silný v jednotlivostech, ale jako celek pokulhává. Darjeeling chutnal příjemně, nezklamal mě, ale jako druhý šálek bych si dal radši něco jiného. Z téhle chuťovky pro fajnšmejkry mi v paměti nejvíce utkvěl předfilm, výborný soundtrack a stylová modní kolekce zavazadel Luise Vuttona...
Kurz negatívneho myslenia (2006)
Terapie ruskou ruletou ala Lovec jelenů u mě vysloužila tomuto filmu hvěždičku navíc a tím pádem absolutní hodnocení.
Slídil (1972)
Hra kočky s myší, jež se ve svých rolích střídají a jejichž hrátky ve vás budou doznívat ještě hodně dlouho. Herecké mistrovství dvou pánů herců, mrazivá hudba, brilantní scénář Shaffera a režie Mankiewicze, který je sice držitelem dvou režisérských Oskarů,ale za tuhle libůstku by si ho zasloužil zdaleka nejvíce.
John Ford - americká vize (1999) (TV film)
Pocta Johnu Fordovi, která nenabízí pouze výčet jeho slavných filmů,ale nebojí se odhalit Forda jako workoholika a ne moc příjemného kumpána.
Tulák z vysokých plání (1973)
Není pro mě většího westernového drsňáka ve filmových dějinách než Eastwooda, a to jak před kamerou, tak i za kamerou.
The Power of Nightmares (2004) (seriál)
Jeden z nejlepších dokumentů,co jsem měl možnost vidět. Mapuje vznik a vývoj dvou světových ideologií velmi podrobně, přesto nesmírně zajímavým způsobem a odmítá současné černo-bílé vidění světa a rozdělení na čisté dobro a zlo. Pokud nejste slepým uctívačem Bushovy zahraniční politiky, tenhle dokument vám odkryje, o čem že je současný boj proti terroru a co jste si v koutku duše už dávno mysleli a pouze vám chyběli dostatečné informace. Must see záležitost
Private Practice (2007) (seriál)
Srovnání s Greys Anatomy se přímo nabízí vzhledem k tomu, že za Private Practice stojí téměř identický tvůrčí tým. A musím říct, že za mými oblíbenými Chirurgy zaostává ve všem. Prostředí malé, téměř rodinné kliniky není zdaleka tak vzrušující jako život ve velké nemocnici, řešené lékařské případy nejsou tak originální, postavy a jejich vazby nejsou zdaleka tak zajímavé, chybí mi hlavní motiv každého dílu a vypravěčský průvodce v podobě Meredith, postrádám rovněž precizní výběr hudby. Navíc hlavní postava v podání Dr. Addison Montgomery není pro mě zdaleka nejsympatičtější postavou z týmu Chirurgů. Po několika dílech musím říci, že Private Practice je méně kvalitním vedlejším produktem Greys Anatomy, takže zůstávám věrný i 4. řadě Meredith a spol., jež s přehledem vítězí nad 1.řadou tohoto seriálu.
Jesus Camp (2006)
OMFG