Obľúbené filmy (10)
Eyes Wide Shut - Spaľujúca vášeň (1999)
Podla mna najlepsi film co som kedy videl
Crash (2004)
Úkryt (2002)
Goyove prízraky (2006)
Moulin Rouge (2001)
Tí druhí (2001)
Pláž (2000)
Dva dni, jedna noc (2014)
Najvyššia ponuka (2013)
Krásny film!