Posledné recenzie (211)
Odcizení (2024)
No nevím co tím chtěl autor popisu k filmu zamýšlel, ale po hodině a půl ve filmu k žádnému vyšetřování vraždy nedošlo....
Krvavě rudé nebe (2021)
Tak to se mi líbilo
1597: bitva u Myeongryang (2014)
Film hodnotím kladně, bohužel viděl jsem jen dabovaný v češtině s Liborem Teršem v rolích asi 50 postav, kde u každé měnil intonace hlasu a bylo pro mě otřesně bolestivé dokoukat a zkazilo mi to lepší dojem z filmu. Libor Terš je prostě nejhorší dabér všech dob.