Recenzie (61)
Smrt do roku 2020 (2020) (TV film)
Ani neviem či sa mám smiať alebo plakať. Pár vydarených sekov 😁
Kandidát (2013)
Milé prekvapenie slovenského filmu. Marek Majeský trocha kŕčovitý, ale stráviteľný. Naopak Kubovčík a Dlouhý, dialógový koncert. Strih občas hodný epileptického záchvatu, inak celkom vydarené slovenské dielo 😍
Na nože (2019)
Herecký koncert veľkých mien, ktoré sa nebijú navzájom. Pestré, pútavé do konca. Danielov sympatický suchý humor.
100 vecí (2018)
Taká milá komédia od Nemcov. Občas na zamyslenie. A tak nejak si človek robí v hlave zoznam 100 vecí 😀
Čistá duša (2001)
Film mal takmer všetko perfektné. Hudba, kamera, perfektné výkony, Ed Harris je moja srdcovka. Len Russellovi som to nejako nešla uveriť.
Nebo nie je výmysel (2014)
Podľa príbehu veľké očakávania. Bohužiaľ plytký dej, naprosto prvoplanova každá scéna... škoda, tešila som sa na Grega. Ale krok vedľa
Skryté čísla (2016)
Film prekvapil. Po očakávanom patose s černošškou segregáciou som videla svieži film o odvahe a odhodlaní. Odporúčam. 😊
Má ma rád, nemá ma rád (2010)
Po vzhliadnutí filmu mám sen, že raz budem mať na záhrade platan 😍
Som sexi (2018)
Tak nejak marne som čakala až do konca filmu na pasáž kedy sa schuti zasmejem 😏
Operácia Anthropoid (2016)
Príjemné prekvapenie.