Recenzie (1 459)
Severní vody - Žít znamená trpět (2021) (epizóda)
Tak Taboo bylo evidentně o level lepší, ale tohle je taky moc dobrý... jen škoda toho vyšuměnýho konce. Ten byl takový slabší.
Smolný pich aneb Pitomý porno (2021)
Totální pseudoumělecká sračka! Je zajímavé číst místní pokrytecká pseudokritická hodnocení - zřejmě jste viděli jiný film... já se nejdřív děsivě nudil nekonečným plahočením starší nudné báby po hnusným Bukurešti, pak přiblblý sestřih rádoby upachtěně vtipných a křečovitě uměleckých krátkých skečí o totálním howně a taky samozřejmě o Čaučeskovi a pak následuje parodie na třídní schůzky.... samozřejmě vše rádoby "okořeněné" upachtěným manželským sexem (pro pornomaniaky = ano, je tam vidět zásun a kuřbu). No takový "umělecký" film, to opravdu českému divákovy přeju a odhaduju, že to bude velký kasovní trhák jaký svět neviděl! 3x hnus! P.S. jo a abych nezapoměl, mělo by to dostat i cenu za režii, kameru a střih, protože taková "invence" se opravdu jen tak nevidí - vypadá to jako natáčený na mobilní telefo...dlouhé až nekonečné záběry a nudně hnusný Bukurešť! Nebál bych se přitvrdit a příště natočit něco mixérem nebo toustovačem! Umění zdar!
Solncepjok (2021)
Docela dobré, akce je velmi vydařená, ale zbytečně dlouhé a ten patos na konci si taky mohli odpustit (typicky americké). Jinak velmi zajímavý pohled na bandy kriminálníků terorizující mírumilovný venkov ("...co tady děláš? měl jsi ještě 3 roky sedět...") Smutný pohled na de-facto občanskou válku kdy se mydlí lidi co donedávna bydleli ve stejném státě a mluvili stejnou řečí... "slava gerojam Ukrajiny" jdu se vyzvracet :(
Son (2021)
Tak to nebylo vůbec marný... celkem slušná záležitost.
Spencer (2021)
Nemocný film o nemocné ženské. Hudba je přímo uši rvoucí. :(
Stín samoty (2021)
Jedna hvězda z milosti. Za tu depkoidní atmosféru a slušný obraz. Ale je to velké mrzení na to koukat, jak i docela slušný námět a pěkný vizuál dokáže tragické režijní vedení poslat totálně do kopru.
Šílený bůh (2021)
Wow! Tak to je neskutečná jízdy! Hodně psycho, zajímavé animace, zajímavé obrazy, hudba, zvuky... tak to se mi moc líbilo. Určitě to ještě jednou dám. Hodně doporučuji!
Temná dcera (2021)
Velice nudné a nezáživné, spousty náznaků a žádný děj. Pořád se to točí jenom dokola, do kina by to bylo za trest. A kdo na něco čeká ten se nedočká. Zbytečný film.
The Deep House (2021)
Nakonec to není zase tak špatný... docela dost dobrý... možná by to ke konci nemuselo být tak polopatický, trochu se pak vytrácí "magic".
The Djinn (2021)
Tak není to ani pecka, ale ani propadák. Obzvlášť ke konci pár pěkných digitálních triků. Jinak spíše průměrná záležitost, která se rychle vykouří z hlavy.