Recenzie (1 459)
Vyhladovaní (2017)
Tak musím říct/napsat, že mě se to dost líbilo. Je to krásně bezútěšné, takhle nějak by to vypadalo v reálu - všichni by rezignovali a každej by jel ve finále sám za sebe, max. malá skupina. I konec dobrej. Herci sice celkem nevýrazní, ale o to víc je to osobnější - jakoby v tom hráli sousedi od vedle. Dávám plný počet!
The Post: Aféra v Pentagone (2017)
Tak takhle vypadá naprostá, ale naprostá nuda... NUDA....N.U.D.A.!!!!! P:S. Jedna hvězda za trochu akčnější začátek (Vietnam) a za titulky.
Daj mi tvoje meno (2017)
Atmosférické ocicmávání dvou buzen, s občasným přeleštěním bambusu a vajec. Hnus velebnosti, jenom přehlídka nechutností.. Takové soft porno pro geje. Nechápu, svět se v prdel obrací a jestli tohle má bejt nominant na nejlepší film, tak už ty Oskary fakt může dostat jakákoliv kokotina, není to záruka vůbec ničeho. P.S. jedna hvězda za příjemnou letní atmosféru.
Podoba vody (2017)
Jedna hvězda za reálie. Jinak srágora, děsně nudná...
Suburbicon: Temné predmestie (2017)
Celkem blbina, je to dost nudné to vydržet až do konce. Rádoby umění? Spíš taková slabší černá komedie.
Půjčovna masa (2018) (seriál)
Variace na Burning chrome a další díla, Blade runnera nevyjímaje, ale není to vůbec marný! Doufám, že to vydrží...
The Cloverfield Paradox (2018)
Dobrá cypovina - jedna hvězda za efekty, jinak blbost, skoro ztráta času na to koukat :(
Channel Zero - The Damage (2017) (epizóda)
tak pěkněj sešup... už se to nedá ani dokoukat :(
Som vrah (2016)
Hodně dobré drámo! Moc pěkně udělané, zahrané a zrežírované. Tady by se měli učit český režiséři!
Lady Bird (2017)
Jednou se vidět dá, čistě z důvodů být v obraze, ale není to nic moc. Celkem u nuda. Rádoby umění, společenská sondička.