Recenzie (1 459)
Channel Zero - All You Ghost Mice (2018) (epizóda)
Trochu lepší...
Channel Zero - Father Time (2018) (epizóda)
No zatím průměrné...
Channel Zero - Insidious Onset (2018) (epizóda)
Slibný rozjezd, snad se to zlepší...
Gieokeui bam (2017)
Tak takovýhle filmy mám opravdu rád, konec je naprosto asijsky bombastický! Hodně slušná porce zábavy, od korejců by se měl učit celej Hollywood, jak udělat pěknou detektivku. Super! (díky moc za super titulky!)
Anihilace (2018)
WOW! Naprosto super, včetně úchvatného závěru, kde mi běhal mráz po zádech. Také hudba je naprosto skvělá!
8 hláv šialenstva (2017)
Aspiruje na titul "Sračka roku"! Škoda i materiálu, na který byl film natočenej - velmi neekologický.
V.I.P. (2017)
Hodně slušný maso! (sado - maso)
Vidím jenom tebe (2016)
Zas tak špatný to nejni, celkem se na to dá i koukat - lehce nadprůměrná záležitost. Sympatická Blake Lively.
Hvězdná brána: Třetí říše (2018) (seriál)
Tak zřejmě jde o komediální seriál na úrovni reklamy na zubní pastu. Všichni v tom vypadají jako buzeranti a jedna mladá bloncka... bože co je tohle za mega trapárnu!?
Daylight's End (2016)
Velmi průměrné, hezký střílečky a alfa-zombík... bohužel to trpí logickými lapsusy, který vás donutí nesympatizovat s herci, který taky nejsou moc povedený. Lance Henriksen, to už je jenom stín zašlé slávy. Celkově průměrná záležitost.