Recenzie (1 459)
Walking Dead - Prekliati (2017) (epizóda)
Nekoukatelné :(
Walking Dead - Milosrdenstvo (2017) (epizóda)
Ty wogo to je ale pytel hovínek... místo toho, aby Rick konečně sebral odvahu a problém vyřešil, tak zase nekonečné okecávání, střílení do vzduchu a spousta "lásky k bližnímu", no hnus velebnosti, na takovou sračku už fakt nemá cenu se vůbec koukat. :(
Tým SEAL - Jiný život (2017) (epizóda)
Seal pro dobrosery, všechny zachráníme a pošleme do Evropy - no to je prda plán! :( jdu blejt... a tady je budeme do smrti živit...
Atomic Blonde (2017)
Fakt pobavilo! Suprová dobová hudba a docela pěkně vystajlovaný... škoda jen tý vychrtlý přestárlý agentky, co měla opět ručičky jako hůlčičky a nožičky jako párátka a stejně přeprala všechny tvrdý rusáky :( to si fakt dělaj prdel... ale dobrý, moc dobrý! Takhle dobrý jsem to fakt nečekal = super!
Temná veža (2017)
Vzhledem k tomu, že jsem četl všechny knížky ze série, čekal jsem te zhuštěný ejakulát mnohem horší... ale kupodivu se na to celkem dalo koukat. Bohužel se z toho stala spíš pohádka pro náctileté a skoro všechno kouzlo se vytratilo... škoda. Díky alespoň za naprosto skvělého Matta McKonaGeje. Jednou to stačilo, lepší průměr.
Wind River (2017)
Lehce nadprůměrné krimi s pěknými exteriéry, nic víc. Ani Jeremy moc nehraje, jen okouní a kibicuje. Zbytek je tam do počtu. Zachraňuje to zajímavá zápletka a pěkný scenérie. Děkuji režisérovy, že se moc nepouštěl do dobroserského tlachání ohledně ztracené generace amerických indiánu (nuda, fet a alkohol - to všechno jich zabije víc než bílý muž).
Oklamaný (2017)
Celkově docela slabé až dějově řídké... výborné obsazení, ale není moc co hrát... dialogy slabé, děj se moc neposouvá... zralé tak nějak na usnutí. Celkově hodnotím jako ztrátu času a nedoporučuji ke koukání (snad max. na dlouhé nudné zimní večery, kdy všechny lepší filmy už došly...?)
To (2017)
Docela to není až tak marný, těším se na pokračování po 27 letech... (kdo četl, ví)
The Limehouse Golem (2016)
Velmi příjemné překvapení... super ponurá dobová atmosféra, slušné gore a překvapivé dějové zvraty až do poslední chvíle = vřele doporučuji k pokoukání!
Milujem ťa modro (2017)
Jedna hvězda za pěkný nahý holky, to ale celý film neutáhne. Totálně bez děje, bez nápadu, bez ničeho... přehlídka ztraceného času :(