Recenzie (1 564)
Odvahu a nohy na ramena (1979)
Príbeh chlapa, ktorý opustí svoju rodinu a zaľubi s ado inej ženy v podaní mladej a krásnej C.Denevue. 3*
Papírové střely (2000)
Vražda policajta, japonskym nepriateľom si bude vyžadovať pomstu policajným kolegom 3*
Vražda v rodině (1999) (TV film)
Vražda matky v rodine a následne vyšetrovanie vlastnou dcérou, aby našla skutočného vraha 3*
Kazatel smrti (2007)
Mladé dievča núdzovo zastavi v malom meste, kde sa stane predpovedanou obeťou kňaza , ktorý rovnako predtým než zomrel obetoval aj ďalších ľudí 3*
Ripleyho hra (2002)
Slabšia druhá časť ,ktorá pojednáva o chlapíkovi, ktorý si najme muža -aby pre neho zabijal za peniaze 3*
Ferrari (2023)
Životopisný príbeh o motorovom závodníkovi Ferrari, jeho manželstve a pretekoch 3*
Aquaman a stratené kráľovstvo (2023)
2.časť dobrodružného príbehu o Aquamanovi, ktorý tentokrát musí bojovať spolu s bratom proti zloduchovi a zachrániť tak statené kráľovstvo ale aj svojho vlastného malého syna 2*
Bod obnovy (2023)
Film z ďalekej budúcnosti o vyšetrovaní vraždy a neprirodzenom oživovaní ľudí prostredníctvom zálohy , film ma ničím neohúril ,keďže mi prišiel ako kópia už skôr natočeného amerického filmu napr. o umelej inteligencií , nereálne sci-fi prvky , ktoré nikdy asi nebudú nikdy reálne ani za 20 rokov a oživovanie ľudí ....ale je to film, ktorý by som ešte raz určite nepozeral
Strieborný blesk (1993)
Príbeh o koňovi od jeho narodenia , lovci , ktorý bude mať o neho záujem až po tragicky záver 2* Film je viacmenej rozprávaný.
Manipulátor (2019) (TV film)
Thriller o rozvedenej žene , ktorá sa zoznámi s novým chlapom až Kim nezistí kto vlastne je 3*