Recenzie (118)
Naháňanie ľadu (2012)
Jeff Orlowski je borec.
The Mars Underground (2007)
Je nesmírně důležité podporovat takové projekty.
Jak funguje vesmír (2010) (seriál)
Škoda, že to autoři nepojali více vědecky, více podrobně. Vše se tam neustále dokola opakuje. Záběry a animace ale super. Každý moderní dokument o vesmíru nesmírně vítám.
Nezabudnuteľné prázdniny (2013)
"From zero to hero" klišé, ale opravdu skvěle natočené.
Poupata (2011)
Na české poměry slušné depresivní drama.
Hlbočina (1977)
Za film 2x * + jedna * za Jacqueline Bisset.
Rýchlo a zbesilo 6 (2013)
Opět neskutečný vodopád nesmyslů. Bylo to celé tak hloupé, zbytečné a trapné! Ona tahle série komplet nestojí za nic. Líbil se mi jen první díl, tenkrát celkem originální. Navíc jsem byl mladší a určitě mnohem naivnější. BTW super komentář od uživatele fallangell.
Tranz (2013)
Úplně nahá Rosario Dawson překvapila. Film sám ale nijak zvlášť zajímavý nebyl.
Oblivion: Nevedomí (2013)
Cruise, tak jako obvykle, herecky selhává. Je težké mu cokoliv uvěřit. Kurylenko je krásná, ale herecky také o ničem. Vizuálně jinak velice působivě zpracovaná postapokalyptická Země.
Príbeh z Bronxu (1993)
Výborný film, výborná hudba, super zážitek...