Recenzie (118)
Zombieland (2009)
Když už jsou všichni mrtví, nebo nemrtví, kdo sakra provozuje v chodu elektrárny? Že jim to všude všechno tak krásně svítí? Já vím, že ten film nemůžu brát vážně. Být ale všude tma, na atmosféře by to spíš přidalo...
Panika v mestečku (2009)
Neskutečně bláznivé a ujeté! Nejvíc mě dostal díl, kde hráli karty s vodníkama.
2Bobule (2009)
To není možné, toto je totální...sračka.
Hitman (2007)
Jedna * za Olgu Kurylenko.
Deň, keď sa zastavila Zem (2008)
Tak okatý product placement se jen tak nevidí. Microsoft Surface, McDonald's, Honda a další. No, museli tu sračku z něčeho zaplatit. Imbecilní příběh a čistá demence patrná u všech postav. Zkrátka 0% jak vyšitých.
Temný obraz (2006)
Netradiční vizuální zpracování. Jinak nuda a zase nuda.
Americký zločin (2007)
Sakra, tak tohle rozhodně nebyla žádná víkendová oddechovka. Motivace Gertrudy Baniszewski k tak hrůzným činům mi však nepřišla dotatečně přesvědčivá. Snímek natočený záměrně tak, aby v divákovi evokoval co nejsilnější nenávist a touhu po ztrestání Gertrudy Baniszewski. Co se celkového provedení týče, kvalitní film. Mě osobně ale nijak zvlášť neoslovil.
Smrť panien (1999)
Výborná hudba, z filmu dýchá zvláštní, ale příjemná atmosféra.
Nonstop party (2002)
Nic.
Nebezpečný cieľ (2008)
Trapárna!!! Bože, tohle byla opravdu "kvalitní" sračka.