Recenzie (118)
V utajení (2017)
Scénář neskutečně slabej, hlavně ke konci.
Fantastický pan Lišák (2009)
Nicméně Ta scéna s vlkem, je fakt super!
Temný prípad (2014) (seriál)
Season 1 - 100%, Season 2 - 80%
Fargo (2014) (seriál)
Billy Bob Thornton je v tomhle počinu naprostej klasik.
Fur TV (2008) (seriál)
Tak tohle je vážně nářez!
Spása (2014)
Nečekal bych, že někdo dneska natočí takovej fajnovej western. Syrové, drsné, místy dost kruté. Jediné, co mi trochu kazilo výborný vizuální dojem, byly digitální plameny. Vzpomínám na skutečné požáry ve starých westernech. Škoda, že tady pošetřili peníze, jinak super!
Ten třetí (2013)
Jen jedna za Olivia Wilde.
Náš vesmír (2013)
Sice jen základy, ale hezky podané.
Dej mi domov (2013)
Podobné jako Short Term 12, ale to je krapet jiná liga. I tak to ale vůbec nebylo marné.
Nepochopená (2014)
49 MFF KV