Recenzie (16)
Ad Astra (2019)
Vlastně o ničem
Mimoni (2015)
Nezáživné, nudné, trapné... vyložená ztráta času
Cesta na Mesiac 3D (2008)
Příliš mnoho americké propagandy a nezajímavý děj.
Jazero (1999)
Babka chovající krokodýla, super
Znova 17 (2009)
Výborně ujetej film :)
Predátor (1987)
Klasická kultovní akce s Arnoldem Schwarzeneggerem. Neznám nikoho, kdo by jej neviděl .
Noc v múzeu 2 (2009)
Nic nového oproti jedničce. Jedná se o další příklad filmu, kdy pokračování chce zneužít kvalit svého prvního dílu a tím se stává zbytečným.
District 9 (2009)
Hodně dobrý snímek natáčený dokumentárním stylem, který přidává ještě většího pocitu reálného prostředí a faktu, že se to děje nebo dělo. Též představa, že s vámi můžou "ti vyšší" zamést pod spousty vymyšlenými zástěrky a pokud budete opravdu zajímaví, klidně vás i rozřezat. Tento snímek jedině doporučit, ale samozřejmě všem nemusí vyhovovat.
Smrť v priamom prenose (2008)
Zajímavá zápletka vražd online, kdy čím větší sledovanost, tím rychlejší usmrcení. Jen se divím, že to někdo ještě nezkusil v reálu. Je opravdu nechutné si uvědomit, že se to může stát a dokonce, že to bude někdo ochotnej financovat :(
Svet podľa Prota (2001)
Sice starší, ale přesto výborný a zajímavý film, který nezapadá do klasické americké filmové školy, kde je jen střílení bez jakéhokoliv úmyslu