Posledné recenzie (11)
Yoga Hosers (2016)
Čekal jsem to mnohem horší, takže nakonec jsem se docela dobře bavil...
Detektiv ze San Franciska (1978)
Krásné!
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Po velmi zábavném předchozím díle je to veliké zklamání :/
Čekal jsem to mnohem horší, takže nakonec jsem se docela dobře bavil...
Krásné!
Po velmi zábavném předchozím díle je to veliké zklamání :/