Recenzie (161)
Doba ľadová (2002)
Skutečně nevídaná sračka. Špatný původní dabing, beztvará animace, nezajímavý příběh, zaměnitelná hudba, zkrátka animovaný film k ničemu.
Ako si vycvičiť draka (2010)
Pro fanoušky Johna Powella naprostá povinnost, jinak bohužel pouze lehce nadprůměrná animovaná megalomanie, navíc na některých místech nepokrytě vykrádající Avatar. Slabší 4*.
Hrdinovia (2006) (seriál)
V některých momentech hodně vtipné.
Godzilla (1998)
1* za Arnoldovu hudbu.
Statočné srdce (1995)
Asi takhle by měl blockbuster vypadat.
Kocka (1997)
Velmi slibný námět zabíjí diletantství. Na ty herce se nedalo dívat, scénář se i přes zajímavou premisu vyvíjel dost nezajímavě a koneckonců ani nevýrazná režie situaci příliš nevylepšila.
V pasci (2010)
Škoda, Shyamalanův návrat se opět nekoná.
Insomnia (2002)
Snad možná vůbec nejlepší (společně s Dokonalým trikem) Nolanův film posledního desetiletí. Rovněž jeden z mála jeho filmů (ne-li vůbec jediný), ve kterém neměl zapotřebí se předvádět a natočil tedy naprosto čisté upřímné a s přítomností diváckého davu nekalkulující dílo. Tleskám.
Carlitova cesta (1993)
Díky té úžasné Doylově hudbě (!) - zvláště pak při závěrečné honičce - zvedám hodnocení na 5*. Jinak - Zjizvená tvář je rozhodně lepší.
Neľútostný súboj (1995)
Patrně nejlepší akční film, který jsem viděl. Ovšem ku neprospěchu Heatu hraje fakt, že jsem jich neviděl mnoho.