Recenzie (7)
Hale and Pace (1988) (seriál)
To nejlepsi z ostrovu nacpane do kratkych skecu
Gynekologie 2 (2007) (seriál)
Takove poslabsi... Ale Petrovi se povedlo me zmast - hledala jsem prvni dil - neuspesne.
Případy detektivní kanceláře Ostrozrak (2000) (seriál)
Docela vtipne, jen mi jako ne zcela optimalni prislo rozdeleni pripadu na dva dily. Herci dobri, kulisy lacine.
Payback: Straight Up (2006)
Super - nevim jestli lepsi nez original - brutalita, krew, story bez prikras na ukor akce, figlu, prekvapeni. Kazdemu co jeho jest
Majstri podvodu (2006) (seriál)
Alex, Jess a Paul - moc pekne sehrana trojka. Pri nekterych epizodach zustava rozum stat.
xXx (2002)
Vranov nad Dyji u Praglu ;]] Ponorka na Vltave ;]] Drsny Vasuk. Jeste drsnejsi judista. Vyborna komedie!
Vzpoura hraček (1946)
Mazec nejvetsiho kalibru, kde nevide, jdete do toho!!!