Recenzie (227)
Kráľ videohier (2006)
Neuvěřitelný, ono opravdu jde natočit komedii, která je vtipná...a dokonce v Americe:)
Terč (2004)
Na jednu stranu pěkná kravina, na stranu druhou sem se nenudil...každopádně jsou horší filmy...
House of the Dead 2 (2005) (TV film)
No oproti jedničce to bylo o mnoho lepší. Vtípky typu foto se zombikem me velice pobavili...:)
Superpolicajti z Miami (1985)
Uz to neni jako jejich starší filmy, ale porad to jsou Bud a Trence:)
Prázdniny v Amerike (1983)
Tenhle humor fakt nemusim...
Vyháňač diabla: Počiatok (2004)
S 5.1 zvukem se na to dalo dívat, ale jinak filmy o víře a vymítání fakt nemusim
44 minút: Prestrelka v severnom Hollywoode (2003) (TV film)
Reklama na LAPD, která nedokáže trefit během 44 minut útočníka do hlavy? No nevim, ale řežba to byla pěkná:)
Účastníci zájazdu (2006)
Po dlouhé době opět jeden z lepších českých filmů.....nebyt tam ten happy end, tak by to bylo jeste lepsi!:)
Nezvratný osud 3 (2006)
Prostě jenom další porce smrtí, nic jinýho, ale mě se to líbilo:)
Autá (2006)
Pěkná pohádka, co se týče animace, tak perfektní, co se týče příběhu, tak už X kráte omletý, za 70%