Recenzie (383)
Ruka (1965)
Tam kde se (násilím) kloubí ruka ideologií s čistým uměním. Děsivé! ░ http://youtu.be/tLtdCWrpM90
Alice & Viril (1993)
Perfektní haiku o tom, co všechno je muž schopen pro ženu udělat. A jí je to šumák! :D
Angela & Viril (1993)
Zen. Bohyně. Dominance. Perfektní haiku. ░ (mladá) Angelina má skvělou tvář pro černobílé filmy.
Oblivion: Nevedomí (2013)
Rozporuplné pocity. Jack. Jack. Jack. Zatím za tři.
The Horribly Slow Murderer with the Extremely Inefficient Weapon (2008)
Skvělý nápad! :) Dostupné na: http://youtu.be/9VDvgL58h_Y
Multi-Facial (1995)
Vin Diesel, zdá se, není jen dobrým hercem akčních snímků.
Stokerovci (2013)
Vizuální. Šílenství.
Star Trek II: Khanov hnev (1982)
Nejlepší z nejlepšího. Zdá se.
Star Trek: Do temnoty (2013)
Po čase zase jednou kvalitní sci-fi. Gradace. Málo wtf momentů. Spock. Pěkné vizuály.
Na úteku (2012)
Pěkná jednohubka ve stylu 96 hodin, kde jde (snad) o víc, než záchranu dcery. Spíše směřuje k thrilleru z prostředí CIA, než k superakčnímu filmu.