Recenzie (1 939)
Den pro mou lásku (1976)
Nudny film, ktery nevi co chtel vlastne rici. Kdyz clovek neuvidi, o nic neprijde.
Vyslobodenie (1972)
Klasicky dobrodruzny snimek mi bohuzel jako dobrodruzny moc neprisel - postrada vice napeti, i kdyz herci i pribeh snesou prisnejsi meritka.
Delikatesy (1991)
Kdepak nemohu uverit, ze reziser tohoto filmu natocil puvabnou Amelii - tento blud o nicem povazuji jen za jakysi ulet (nepovedeny experiment).
Hlubinná hvězda šest (1989)
Hororove becko jak vysite - od spatneho scenare az po spatne herce.
Hlbočina (1977)
Nezazivny film potesi snad jen prijemnymi zabery z podmorskeho sveta.
Drvivý dopad (1998)
Nadprumerny katastroficky film, jenz se mi diky urcite umirnenosti libil daleko vice nez megalomansky Armaggedon
Stratení v mori (1999)
Moc sentimentalni a moc obycejny film se snazi hrat na sentimentalni povahy opravdu obcas prehnane divadylko.
Zradná hlbočina (1999)
Zralok - zabijak, to uz tu nekdy bylo. Takovy malo povedeny bratricek Jaws - hollywoodska klise se z neho jen sypou, zbytecne moralizovani. Ale jinak slusna podivana.
Pozor na Harryho (1997)
Jeden z nejvtipnejsich Allenovych filmu - ovsem chybi mi krome Allenovi postavy prokreslenejsi hrdinove.
Osudná pasca (1982)
Hodne nudny thriller do ktereho se tvurci tak zamotali, az me z toho sla hlava kolem