Recenzie (163)
Svet ticha (1956)
Banda idiotů na lodi, která trýzní a trápí všechno okolo. Pokud by se mořští " badatelé" chovali trochu lidštěji bylo by to daleko zajímavější.
Bedári (2012)
Zoufalá nuda a asi nejhorší muzikál co jsem viděl..
Spoznáš muža svojich snov (2010)
Je to koukatelný, ale po shlédnutí jsem se nemohl zbavit dojmu, že mi tak trochu chybí konec:-)
Mladé víno (1986)
Ideologická sračka, kterou nahoru táhne plejáda skvělých herců v čele s dokonalým Jiřím Sovákem.
Případ Platfus (1985) (TV film)
Zuzana Bydžovská v jedné z nejlepších rolí, ve filmu o morálních hodnotách, podle scénáře Zdeňka Svěráka. Až na poslední půlhodinu filmu, která byla v televizi z nějakého důvodu rozostřená, jsem si film fakt užil a doporučuji.
Pot a krv (2013)
Ani se mi nechce věřit, že je to natočeno podle skutečné události, páč děj je jak ze špatnýho komiksu:-) Nevím nakolik byly události ve filmu upraveny oproti skutečnosti, ale pokud je to jen z půlky pravda, tak "klobouk dolů" před ústřední trojicí..:-)
Heroín (1970)
FIlm mi přijde na CSFD velmi přehodnocenej, mě to zas tak kulervoucí nepřišlo, i když o nudu se taky nejedná. Pro mě osobně je více vypovídající hodnocení na IMDB, kde má film 6,5 hvězdy. Většinu filmu jsem se nemohl ztotožnit s hlavním hrdinou, který mi přišel možná až příliš účelově samolibý, proto možná ten vcelku průměrný dojem.
Smrtonosná pasca: Opäť v akcii (2013)
Co k tomu říct- čtyřka si udržela celkem solidní úroveň, pětka je absolutně mimo, nebudu opakovat to, čeho jsou plné předchozí komentáře, za mě je to jasné- pětkrát a dost!
Poklad byzantského kupce (1966)
Průměrná kriminálka s výborným Jiřím Sovákem.
Dýchaj! (2010)
Plno dramatických momentů, ve finále zastíní osudové rozhodnutí Paula, v situaci, kterou mu asi nikdo nezávidí..